POLITICA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
DISPOZIȚII GENERALE
Prelucrarea datelor cu caracter personal de către SMARTOWN INVESTMENTS SRL („Societatea”) se realizează în conformitate cu prevederile prezentei politici.
Pentru desfășurarea activității sale, Societatea utilizează date cu caracter personal ale anumitor categorii de persoane. Acestea pot include date cu caracter personal ale vizitatorilor acestui site web, chiriașilor, angajaților și contractorilor/partenerilor de afaceri ai Societății.
Scopul acestei politici este de a explica ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele atunci când intrați într-o relație juridică cu Societatea (de exemplu, când închiriați proprietăți de la noi sau când vizitați acest site web).
Ne străduim constant să asigurăm cel mai înalt nivel de protecție pentru datele dumneavoastră cu caracter personal și, în acest scop, am luat măsuri tehnice și organizatorice de securitate adecvate. Lucrăm constant la îmbunătățirea măsurilor noastre de securitate.
Aceste măsuri de securitate includ: adoptarea unor proceduri dedicate, limitarea activităților de prelucrare, restricționarea accesului la datele cu caracter personal, testarea și auditarea sistemelor noastre, back-up, instruirea angajaților noștri și introducerea în contractele cu furnizorii a unor prevederi care îi obligă să asigure un nivel ridicat de protecție a datelor cu caracter personal la care le acordăm acces.
SCOPURI, TEMEI ȘI CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL
În conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor 2016/679 („GDPR”), datele cu caracter personal prelucrate de Societate pot fi utilizate în scopuri precum:
- Efectuarea demersurilor necesare pentru încheierea și executarea contractelor și îndeplinirea obligațiilor legale, precum și urmărirea intereselor legitime ale Societății, care includ operațiuni precum procesarea plăților și întocmirea documentelor financiar-contabile;
- Efectuarea proceselor de due diligence/verificare și evaluare a riscurilor;
- Administrarea și menținerea acestui site web, care implică utilizarea cookie-urilor esențiale. Datele prelucrate prin aceste cookie-uri nu necesită consimțământul utilizatorului, ci sunt prelucrate în baza interesului legitim al Societății în funcționarea corespunzătoare a acestui site web;
- Protejarea proprietății, persoanelor și spațiilor Societății prin utilizarea dispozitivelor de supraveghere video;
- Desfășurarea operațiunilor de recrutare a personalului;
- Desfășurarea relațiilor de muncă, care implică prelucrarea datelor pentru executarea contractelor de muncă, îndeplinirea obligațiilor legale ale Societății în legătură cu aceste contracte și/sau îndeplinirea intereselor legitime ale Societății care decurg din relațiile de muncă;
- Soluționarea cererilor, întrebărilor sau reclamațiilor dumneavoastră;
- Comunicarea cu contractorii și partenerii noștri.
Datele cu caracter personal ale minorilor nu vor fi prelucrate de către Societate fără consimțământul prealabil al părinților/reprezentanților legali ai acestora.
În cazul în care Societatea intenționează să utilizeze datele dumneavoastră într-un alt scop decât cel pentru care au fost colectate, Societatea vă va informa în prealabil cu privire la scopul secundar și vă va furniza orice alte informații solicitate, în conformitate cu GDPR.
MODALITĂȚI DE PRELUCRARE ȘI TRANSFER AL DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Societatea prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal pentru perioada de timp necesară executării contractelor, respectării obligațiilor noastre legale, realizării interesului legitim urmărit sau în conformitate cu termenele de prescripție aplicabile sau pentru respectarea obligațiilor de arhivare impuse de legislația aplicabilă (de exemplu, cele specifice domeniului fiscal și financiar-contabil sau domeniului relațiilor de muncă).
După expirarea perioadei de stocare, datele cu caracter personal sunt distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime, în măsura în care este necesară utilizarea lor în scopuri de cercetare științifică sau statistică.
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în principal de personalul Societății care are responsabilitatea prelucrării acestor date. Există situații în care datele dumneavoastră pot fi transferate către furnizorii noștri externi de servicii, care pot fi:
- parteneri contractuali (de exemplu, contractori, constructori, firme de contabilitate, firme de audit, furnizori de servicii IT);
- subcontractori terți (de exemplu, societăți care efectuează lucrări de reparații, furnizori de servicii poștale și de curierat);
- autorități și instituții competente pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale;
- mandatari/împuterniciți în scopul realizării intereselor legitime ale Societății (de exemplu, cabinete de avocatură, notari, auditori, executori, furnizori de servicii și agenții de intermediere imobiliară, firme de pază etc.);
bănci și instituții financiare;
terți în cazul cesiunii/transferului drepturilor contractuale.
Când folosim subcontractori, ne asigurăm că toate cerințele GDPR sunt îndeplinite și că datele dumneavoastră sunt prelucrate în siguranță.
Datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi transferate către o țară terță care nu asigură un nivel adecvat de protecție. Când consimțământul reprezintă baza pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, Societatea va furniza informații detaliate cu privire la modul în care vor fi prelucrate datele cu caracter personal înainte de acordarea consimțământului.
DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE
În conformitate cu GDPR, aveți următoarele drepturi privind prelucrarea datelor cu caracter personal:
- dreptul la informare – dreptul de a primi un minim de informații despre activitățile de prelucrare efectuate de Societate în conformitate cu GDPR;
- dreptul de acces la date – dreptul de a obține de la Societate, la cerere și în condițiile prevăzute de GDPR, confirmarea faptului că vă prelucrează datele cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării;
- dreptul la rectificare – dreptul de a obține de la Societate, fără întârzieri nejustificate, rectificarea/completarea datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc;
- dreptul la ștergere – vă puteți exercita dreptul de a avea datele șterse din evidențele Societății, în conformitate cu prevederile legale aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
- dreptul la restricționarea prelucrării – poate fi exercitat când se aplică unul din următoarele cazuri: contestați exactitatea datelor sau legalitatea prelucrării, vă opuneți ștergerii datelor, când Societatea nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopurile prelucrării, dar le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor dumneavoastră în instanță, sau când vă opuneți prelucrării, pentru perioada în care se verifică dacă interesele legitime ale Societății prevalează asupra celor ale dumneavoastră;
- dreptul la portabilitatea datelor – constă în posibilitatea de a solicita Societății transmiterea datelor personale pe care le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat; transmiterea datelor se poate face direct către alt operator numai acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic, ținând cont de capacitățile tehnice existente ale Societății;
- dreptul de opoziție – dreptul de a vă opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația dumneavoastră particulară, ca datele care vă vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. Acest drept poate fi exercitat în următoarele condiții: se adresează o cerere către Societate, în care se vor menționa datele asupra cărora se exercită opoziția și motivul legitim legat de situația dumneavoastră particulară;
- dreptul de a nu face obiectul unei decizii individuale – reprezintă posibilitatea dumneavoastră de a solicita Societății să nu facă o decizie bazată exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice în ceea ce vă privește sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. În ceea ce privește adoptarea unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, aveți posibilitatea de a vă exprima punctul de vedere, de a solicita intervenția unui operator uman și de a contesta o astfel de decizie prin modalitățile descrise în această politică;
- dreptul de a vă adresa autorității de supraveghere, respectiv Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, astfel că fiecare solicitare primită va fi analizată pentru a determina dacă este justificată sau nu. În cazul în care solicitarea este justificată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă solicitarea este nejustificată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra dreptului dumneavoastră de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere.
PE CINE PUTEȚI CONTACTA?
Pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră, puteți transmite o cerere scrisă la adresa Str. Dionisie Lupu nr. 70-72, corp A, et. 1, camera 6, sector 1, București, România sau prin email la dataprotection@smartown.ro
Vă rugăm să specificați în cererea dumneavoastră dacă doriți ca informațiile solicitate să vă fie comunicate la o anumită adresă (inclusiv e-mail) sau printr-un serviciu de curierat care asigură livrarea personală.
Vom încerca să răspundem solicitării dumneavoastră în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, acest termen poate fi prelungit în conformitate cu prevederile GDPR, în funcție de complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite în acea perioadă sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen rezonabil.
Dacă depunem toate eforturile și nu reușim să vă identificăm, iar dumneavoastră nu ne furnizați informații suplimentare care să ne permită identificarea, nu suntem obligați să dăm curs solicitării dumneavoastră.